május 10.
Ármin, Pálma

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Mindent vitt a TV2 Napló visszatérő adása
Hatalmas sikerrel startolt el a Napló megújult évada, Pachmann Péter műsorvezetésével.

A TV2 ikonikus riportmagazinja a 18-59 évesek, valamint a teljes lakosság (4+ évesek) körében is idősávja legnézettebb műsora lett, ezzel az ATV-t és az RTL-t is maga mögé utasította, ahol a Napló sugárzási ideje alatt részben a Heti Napló Sváby Andrással című műsor, valamint a Házon kívül volt adásban.

Mind a 18-59 évesek, mind a teljes lakosság (4+ évesek) körében idősávja legnézettebb műsora volt a Napló május 4-i adása a TV2-n. A fő kereskedelmi korcsoportban (18-59 évesek) az első rész 14,4%-os átlag közönségaránnyal nyitott, a teljes lakosság körében 15,9%-kal. Az RTL a Napló idősávjában 12,4% és 12,3%-os átlagot hozott, ahol részben a Házon kívül volt adásban. A Napló egy percre jutó átlag nézőszáma (AMR) 596 ezer fő volt a teljes lakosság körében.

Az ATV a Napló idősávjában (18:44-20:02), ahol részben a Heti Napló Sváby Andrással című műsor volt adásban, 1,6% (18-59) és 3,5% (4+) átlag Share-t ért el.

„Nagy öröm és pozitív visszaigazolás számunkra, hogy az infotainment műsorok eddigi népszerűsége után a megújult Napló is elképesztő sikerrel indított. A hírszerkesztőséggel folyamatosan azon dolgozunk, hogy hétről hétre exkluzív riportokat és kivételes interjúkat hozzunk el a nézőknek az ország ikonikus riportmagazinjában. Büszke vagyok a csapatomra, és bízom benne, hogy az elkövetkezendő időszakban még ennél is több embert sikerül majd a képernyők elé ültetnünk." - vélekedett a TV2 Csoport Hírigazgatója, Szalai Vivien.

2025. május 5. 12:44




KÖZÖSSÉG