december 4.
Borbála, Barbara

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Tarolt a TV2 novemberben, éves szinten is piacvezető a TV2 csoport

Látványos sikert hozott az év 11. hónapja a TV2-nek és a TV2 Csoportnak, a novemberi jelentős előny hozzájárult ahhoz, hogy az év eddig eltelt időszakát vizsgálva is a legnézettebb csatorna és csatornaportfólió legyen a nézők körében. Eddigi egyik legsikeresebb évadával búcsúzott a Séfek séfe, szárnyalnak az új műsorok: a Házasság első látásra új évada és a Legyen ön is milliomos! Palik Lászlóval.

Részletek:

• Teljes napon és főműsoridőben is mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) nyert novemberben a főcsatornák és a csatornacsoportok vonatkozásában is (TV2 vs RTL illetve TV2 Csoport vs RTL Magyarország). Mindemellett éves szinten is visszavette a vezetést főműsoridőben a 18-59 évesek és a 18-49 évesek tekintetében is, így már a teljes évet nézve is mindhárom kiemelt korcsoportban piacvezető teljes napon és főműsoridőben is.
• Novemberben véget ért a Séfek séfe 6. évada, mely a fő kereskedelmi korcsoportban és a teljes lakosság körében is az eddigi legnézettebb évadnak bizonyult. A gasztro-reality idősávja legnézettebb műsora volt mindhárom kiemelt korcsoportban, és évadátlagban messze meghaladta a konkurens eredményét az azonos idősávban.
• A Séfek séfét november 18-én a Házasság első látásra vadonatúj évada váltotta, amely a tavaszi siker után az őszi tévés főszezonban is bizonyította népszerűségét a tévénézők körében. A tudományt is segítségül hívó párkereső reality magabiztosan, hatalmas különbséggel lett idősávja legnézettebb műsora novemberben, mindhárom kiemelt korcsoportban. A műsor átlagos nézőszáma meghaladja a 866 ezer főt, melyhez 21,7%-os közönségarány párosult a teljes lakosság körében. Mindemellett, a fő kereskedelmi korcsoportban is közel minden 5. tévénéző választotta a műsort esti kikapcsolódásnak (SHR: 19,9%) novemberben.
• Novemberben visszatért Magyarország egyik legikonikusabb vetélkedője, a Legyen Ön is milliomos! is a TV2 képernyőjére. A legendás kvízműsor már az első héten elsöprő sikert aratott, amikor celebpárok bizonyíthatták tudásukat és rátermettségüket Palik Lászlónak és a tévénézőknek is. Ezt követően már civil játékosokkal folytatódott az évad, azonban a sikeréből mit sem veszített a műsor. A Legyen Ön is milliomos! átlagos nézőszáma 720 ezer fő volt novemberben, melyhez 22,8%-os nézői részesedés párosult a teljes lakosság körében. A kvízműsor eddig adásba került minden egyes epizódja jelentős fölénnyel lett idősávja legnézetebb műsora novemberben, mindhárom kiemelt korcsoportban.
• A hétvégi nagyszabású showműsorok közül a Megasztár novemberben idősávja legnézettebb műsora volt és évadátlagban is nyeri az idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban.
• Szombatonként novemberben is a Dancing with the Stars elképesztő produkciói teszik színessé a TV2 műsorkínálatát, és az 5. évad átlagosan továbbra is idősávja legnézettebb műsora a teljes lakosság körében.
• Esti infotainment műsorok: a főműsoridős Tények a teljes lakosság körében volt idősávja legnézettebb műsora, a Tények Plusz pedig a fő kereskedelmi célcsoportban (A18-59) és a teljes lakosság körében is nyerte az idősávját novemberben.
• Reggeli magazinműsorok: Mokka és Mokkacino toronymagasan idősávjuk legnézettebb műsorai havi és éves szinten is, mindhárom kiemelt korcsoportban.
• Kábelportfólió: Mozi+ volt a legnézettebb kábelcsatorna novemberben a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében is, teljes napon és főműsoridőben egyaránt.

Live+As live adatok
Főműsoridő: 18:00-22:59
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

2024. december 2. 16:53




KÖZÖSSÉG