Kiemelkedő sikerrel debütált a TV2-n a közel 30 év után visszatérő Zsákbamacska. A vetélkedő március 12-i, vasárnap esti különkiadása a Sztárban Sztárban a 2023-as év legnézettebb műsora lett mindhárom kiemelt korcsoportban (18-59 évesek, 18-49 évesek, teljes lakosság)*.
Mindamellett, hogy toronymagasan nyerte az idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban, a 18-59 évesek, és a fiatalabb, 18-49 évesek körében is több, mint négyszer annyi néző választotta a Zsákbamacskát, mint az RTL azonos idősávját. A teljes lakosság körében pedig még ennél is magasabb arányú volt a két csatorna közötti különbség. A vetélkedő a 18-59 évesek körében 628 ezres, a 18-49 évesek körében pedig 451 ezres nézettséget mondhatott magáénak, míg a teljes lakosságon belül 1 millió 318 ezer néző követte figyelemmel az első epizódot. Ezzel a nézőszámmal a teljes lakosságon belül 30,3%-os nézői részesedést ért el, míg az RTL az azonos idősávban csupán 4,4%-ot.
„Váratlan programstratégiai döntéssel a legendás formátum egy speciális epizóddal indult, egy különleges pozícióban. Örülök, hogy a nézők ennyire jól fogadták és bízom benne, hogy ma este is sokan kíváncsiak lesznek rá.” – tette hozzá Fischer Gábor, a TV2 Csoport programizgatója.
Zsákbamacska - minden hétköznap este Majkával és Pápai Jocival a TV2 műsorán.
*Vizsgált időszak: 2023.01.01-2023.03.12.
Adat: Live+As live
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás
2023. március 13. 16:26