november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
A Sztárban Sztár leszek!-et és az Ázsia Expresszt nézték a legtöbben
Szeptemberhez hasonlóan a TV2 októberben is kimagasló nézettségi eredményeket ér el és tartja piacvezető pozícióját teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban.

Szeptemberhez hasonlóan a TV2 októberben is kimagasló nézettségi eredményeket ér el és tartja piacvezető pozícióját teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+). Sőt, október eddig eltelt részében, a TV2 nem csak teljes napon, hanem főműsoridőben is vezet az RTL Klub előtt, szintén mindhárom korcsoportban. A 18-59-es fő kereskedelmi korcsoportban hétköznap az Ázsia Expresszt, hétvégén a Sztárban Sztár leszeket nézték a legtöbben múlt héten (2022. október 10-16.).


Október eddig eltelt részét vizsgálva (október 1-16.) teljes napon, a TV2 jelentős előnnyel vezeti a nézettségi versenyt mind a hirdetők számára fontos korcsoportokban, mind a teljes lakosság körében (A18-59 SHR% – TV2: 11,6%, RTL Klub: 9,7%; A18-49 SHR% – TV2: 11,6%, RTL Klub: 9,7%; A4+ SHR% – TV2: 13,2%, RTL Klub: 8,8%). A teljes napi átlag mellett főműsoridőben is a TV2 érte el a legmagasabb átlag közönségarányt októberben (A18-59 SHR% – TV2: 15,8%, RTL Klub: 15,5%; A18-49 SHR% – TV2: 15,7%, RTL Klub: 15,5%; A4+ SHR% – TV2: 17,2%, RTL Klub: 14,6%).


Az ősz a saját gyártású műsorok csúcsidőszaka, ebben a rendkívül kiélezett versenyben pedig mind hétköznap, mind hétvégén TV2-es műsor áll a toplisták élén. Október 10-én, hétfőn elindult az Ázsia Expressz harmadik évada és toronymagasan a legnézettebb műsor volt saját idősávjában. Az Ázsia első heti átlaga 17,9% a 18-59 évesek körében, az RTL Klub ugyanebben az idősávban 12,9%-ot ért el. A különbség szintén jelentős a Keresztanyu idősávjában a TV2 javára, hiszen a napi sorozat 13,0%-os heti átlagot ért el, a TV2 pedig 17,7%-ot ugyanebben az idősávban (A18-59). A hétköznapokat vizsgálva az Ázsia Expressz kedd esti adása volt a legnézettebb műsor (AMR: 382 ezer fő) a teljes piacon. Hétvégén is rengeteg népszerű saját gyártású műsor közül választhattak a nézők, szombat este Dancing With the Stars és X-faktor, vasárnap pedig a Sztárban Sztár leszek! élő adása és az X-faktor került adásba. A teljes hétvégét tekintve, ismét a Sztárban Sztár leszek lett a legnézettebb műsor, 477 ezres átlag nézőszámmal, amihez 22,0%-os közönségarány társult (A18-59).


A teljes heti top 10 legnézettebb műsor közül 9 TV2-es volt a teljes lakosság körében (2022. október 10-16.). Az első helyen a Sztárban Sztár leszek áll (AMR: 946 ezer fő), a második a DWTS (AMR: 751 ezer fő), a harmadik pedig a kedd esti Tények (AMR: 691 ezer fő). Ezen a listán az X-faktor szombat esti adása a 12. helyet szerezte meg (AMR: 649 ezer fő), a vasárnap esti X-faktor pedig a 36. helyet (AMR: 524 ezer fő).


TV2 Play: az egymillió bűvöletében

Szárnyal a TV2 Csoport online platformja: a TV2 Play regisztrált felhasználóinak száma elérte az egymilliót, ráadásul október 16-án, vasárnap az oldal ismét túllépte az egymillió videóindítást! A legtöbb kattintást Csobot Adél és Hegyes Berci tangója hozta, Iván Bence és Stana Alexandra tánca lett az második, míg a harmadik legnépszerűbb videó Kulcsár Edina bejelentkezése volt a Dancing with the Starsból.
 
Live+as live adatok

Október eddig eltelt része = 2022. október 1-16.

Főműsoridő = 18:00-22:59

Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

2022. október 18. 8:43




KÖZÖSSÉG