június 26.
János, Pál

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Sikeres negyedévet zárt a TV2 Csoport
Márciusban is a TV2-t választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban

Április 2-án véget ért a TV2 egyik legnépszerűbb showműsora, a Sztárban sztár. A 8. évad átlagosan mindhárom korcsoportban idősávja legnézettebb műsora volt, egy-egy adást átlagosan közel 900 ezren követtek figyelemmel a teljes lakosság körében. A legmagasabb nézettséget (AMR: 927 ezer fő) a február 20-án adásba került rész érte el, amivel a műsor az első negyedéves nézettségi toplista első helyét foglalja el (A4+). Hamarosan győztest hirdetnek az Exatlon Hungary All Star évadában is, márciusban azonban még minden hétköznap este szurkolhattak a nézők kedvenc versenyzőiknek. A március végéig adásba került epizódok alapján az Exatlon továbbra is idősávja legnézettebb műsora mindhárom kiemelt korcsoportban. A népszerű műsorainak köszönhetően teljes napon márciusban is a TV2-t választotta a legtöbb néző, a TV2 Csoport pedig szintén megtartotta piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban.

Szombaton utoljára bújhattak ismert előadók bőrébe a Sztárban sztár 8. évadának sztárfellépői, és ezúttal Vavra Bence nyerte el a legsokoldalúbb előadó címet. Az április 2-i finálé mindhárom kiemelt korcsoportban nyerte idősávját, a 18-59 éves nézők 16,5%-a, a 18-49 éves nézők 15,4%-a, a 4 éves vagy annál idősebb nézők 19,2%-a választotta a showműsort esti szórakozásként (RTL Klub azonos idősáv azonos sorrendben: 12,5%; 12,2% és 10,7%). A teljes évad nagyon sikeresnek tekinthető, hiszen átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett a Sztárban sztár (átlag nézői részesedések: A18-59: 17,8%, A18-49: 17,0%; A4+: 20,0%). A február 20-án adásba került show 927 ezres nézettséggel ráadásul még az első negyedéves toplistán is az első helyet foglalja el a teljes lakosság körében.

Lassan az Exatlon Hungary All Star évada is a végéhez közeledik, április 10-én ugyanis kiderül, hogy a bajnokok vagy a kihívók közül kerül ki a végső győztes. A hétköznap főműsoridőben sugárzott epizódokat márciusban átlagosan a 18-59 éves nézők 11,4%-a, a 18-49 éves nézők 11,7%-a, a 4 éves vagy annál idősebb nézők 14,8%-a kísérte figyelemmel. Az első negyedévben adásba került 64 epizód alapján az Exatlon Hungary All Star évada átlagosan továbbra is idősávja legnézettebb műsora mindhárom kiemelt korcsoportban, ami a 18-59 éves nézők körében 12,2%-os, a 18-49 éves nézők körében 12,5%-os, a teljes lakosság körében pedig 15,1%-os közönségarányt jelent (RTL Klub azonos idősáv azonos sorrendben: 11,9%; 11,2%; 12,0%).

2022 első negyedévében minden ötödik néző az este hat órakor kezdődő Tényeket nézte, így a teljes lakosság körében átlagosan 20,1%-os nézői részesedést ért el, ami 743 ezer nézőt jelentett. Márciust kiemelve, a hónapban a Tények nézői részesedése 20,3% volt a teljes lakosság körében. A háromnegyed hétkor kezdődő Tények Plusz márciusban 13,4%-os közönségarányt mondhatott magáénak, ami egy-egy epizód esetén több, mint fél millió 4 éves vagy annál idősebb nézőt jelentett (AMR: 519 ezer fő). A márciusi nézői részesedésével a Tények Plusz felülmúlta a januári és a februári eredményét is.

A Mokka és a Mokkacino sikere töretlen márciusban is. A Mokka átlagosan 17,8%-os közönségarányt ért el a teljes lakosság körében, de a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében is magasan az idősávja legnézettebb műsora volt. Átlagosan a 18-59 éves nézők 14,2%-a, a 18-49 éves nézők 14,0%-a választotta, míg az RTL Klub azonos idősávját azonos sorrendben 6,6% és 5,9%. A Mokkacino idősávjában is megkérdőjelezhetetlen a győztes, hiszen a TV2-es magazinműsor a 18-59 évesek körében átlagosan 9,1%-ot, a teljes lakosság körében 13,0%-ot, és a 18-49 évesek körében pedig 8,6%-ot ért el, ezzel messze felülmúlva fő riválisának azonos idősávját (RTL Klub azonos idősáv azonos sorrendben: 3,0%; 2,8%; 3,2%).

A főcsatorna mellett a TV2 Csoport kábelcsatornái is színes és változatos műsorokkal várták a nézőket az év harmadik hónapjában. Mindamellett, hogy márciusban teljes napon a TV2 Séfet több néző választotta, mint fő riválisát a TV Paprikát, a Mozi+ is sikeresen megtartotta a legnézettebb kábelcsatorna címet a 18-59 évesek körében. A két fő kereskedelmi csatornát követően, a Mozi+ a csatornatoplista harmadik helyét foglalta el a 18-59 éves nézők körében elért 3,8%-os átlagos nézői részesedésével. 2022 első három hónapjának átlaga alapján a Mozi+ továbbra is tartja a kábelcsatornák közötti piacvezető pozícióját a 18-59 éves, valamint a 18-49 éves nézők körében is teljes napon.

A szép eredményeknek köszönhetően az év harmadik hónapjában is a TV2 volt a legnézettebb csatorna teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban, ami a 18-59 éves nézők körében 9,3%-os, a 18-49 éves nézők esetében 9,2%-os, valamint a teljes lakosság tekintetében 11,8%-os közönségarányt jelent (RTL Klub azonos sorrendben: 8,3%; 7,9%; 7,8%). A főcsatorna mellett a TV2 Kábelportfólió és a TV2 Csoport is nagyon sikeres negyedévet zárt, hiszen teljes napon nem csupán márciusban, hanem az első negyedév átlagában is megtartotta piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban.

Live + As live adatok
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

2022. április 4. 15:37




KÖZÖSSÉG