január 23.
Zelma, Rajmund

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ!
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
A hónap legnézettebb műsora a Sztárban sztár leszek!
a 18-59 éves nézők és a teljes lakosság körében is

Az utolsó őszi hónapot is sikeresen zárta a TV2. Búcsúztak a hétvégi showműsorok, hétköznap esténként pedig a vidéki élet kihívásait kereső farmlakók váltották a ninjákat a képernyőn. A november havi műsortoplista első helyét a 18-59 éves nézők és a teljes lakosság tekintetében is a Sztárban sztár leszek! utolsó adása, a november 21-én látható finálé foglalja el. A döntőt a 18-59 éves nézők közül közel 600 ezren, a teljes lakosság tekintetében pedig közel 1,2 millióan látták, amivel a Sztárban sztár leszek! a hónap legnézettebb műsora lett (A18-59, A4+).

A nézettségi eredmények terén továbbra is kiemelkedően teljesít a TV2 csoport- és csatornaszinten is. Az év eddig eltelt időszakát tekintve, teljes napon a TV2 csatornát választották a legtöbben mind a 18-49 éves nézők (9,2% SHR), mind a teljes lakosság körében (11,2% SHR). A 18-59 éves nézők részesedését tekintve továbbra is kiélezett a piacvezető pozícióért folyó küzdelem, a két fő kereskedelmi csatorna fej-fej mellett halad egymás mellett (TV2: 9,0% vs. RTL Klub: 9,1%).
November harmadik hétvégéjén a döntőké volt a főszerep, pénteken ugyanis véget ért a Ninja Warrior Hungary 3. évada, szombaton győztest hirdettek a Dancing with the Stars színpadán, vasárnap pedig búcsúzott az év egyik sikerműsora, a Sztárban sztár leszek! is. A Sztárban sztár leszek! vasárnapi fináléját közel 1,2 millióan követték figyelemmel, ami ezzel az eredménnyel az év egyik legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében. Az énekes show elsöprő sikerét mutatja, hogy a teljes évad mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) átlagosan a saját idősávja legnézettebb műsora volt, melyhez 24%-os nézői részesedés társult a 18-59 éves nézők között, 24,2% a 18-49 közöttieknél és 24,6% a teljes lakosság körében. A Ninja Warrior Hungary és a Dancing with the stars utolsó adásai szintén szép eredményekkel, egyaránt 15-15%-os közönségaránnyal zártak, és ezzel köszöntek el egy időre a nézőktől.

A döntők hétvégéjét követően visszatért az élet vidékre is, hétköznap esténként újra képernyőre került a TV2 saját gyártású műsora, a Farm VIP. A tavaly nagy sikerrel debütáló műsor legújabb évada kimagasló eredménnyel tért vissza, az első rész átlagosan 17,6%-os nézői részesedést ért el a 18-59 évesek csoportjában, 17,8%-ot a 18-49 éveseknél és 19,3%-ot a teljes lakosság tekintetében. A fantasztikus premiert sikeres folytatás követte, ugyanis a második évad az eddig adásba került részek eredménye alapján átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) a saját idősávja legnézettebb műsora.

November 1-jén visszatért a TV2 Séf képernyőjére a Hal a tortán, ami hétről hétre egyre nagyobb nézői részesedést hasított ki a 18-59 éves tévénézők közül*. Novemberben átlagosan a korcsoport nézőinek 1,2%-a választotta a hétköznap este 7 órakor futó gasztro-realityt, ami nagyban hozzájárult a TV2 Séf novemberi sikeréhez, hiszen felülmúlva nagy riválisát a TV Paprikát, teljes napon 0,4%-os nézői részesedést ért el.

Novemberben régi kedvencekkel találkozhattak új helyen a nézők, hiszen november 8-tól kizárólag a SuperTV2-n látható a Mintaapák. A hétköznap fél nyolckor kezdődő premier részek novemberben átlagosan 2,9%-os nézői részesedést értek el a 18-59 évesek körében, amivel a sorozat 0,7 százalékponttal javított a csatorna idősávátlagán.**

A reggeli magazinműsorok, a Mokka és Mokkacino sikere töretlen, hiszen novemberben is mind a három fő célcsoportban az idősávjuk legnézettebb műsorai lettek (A18-59, A18-49, A4+). Az esti hírműsorok szintén szépen teljesítettek a hónapban, hiszen a Tények az idősávja legnézettebb műsora volt a teljes lakosság körében, egy-egy epizódot 739 ezren néztek, amivel átlagosan a tévénézők 19,8%-át nyerte meg magának. Emellett magas volt a nézői részesedés a 18-59 és a 18-49 évesek körében is (15,1%; 14,2% SHR). A Tények Plusz egy-egy adását novemberben több, mint félmillió tévénéző választotta (A4+), amivel 13,3%-os nézői részesedést mondhatott magáénak. A 18-59 és a 18-49 éves körében is magas közönségarányt ért el, így a 18-59 éves nézők 10,6%-át és a 18-49 éves nézők 10,1%-át mondhatta magáénak.

A TV2-es műsorok és a kábelcsatornák sikereinek köszönhetően a TV2 Csoport novemberben ismét piacvezető lett mindhárom kiemelt célcsoportban, hiszen a 18-59 évesek körében 23,1%-ot, a 18-49 évesek körében 22,4%-ot és a teljes lakosság körében pedig 24,5%-os közönségarányt ért el, amivel maga mögé utasította fő riválisát az RTL Magyarországot is, ami azonos sorrendben 22,1%-os, 21,8%-os és 19,4%-os nézői részesedést mondhatott magáénak.

Időszak: 2021.11.01. – 2021.11.30.
* 2021.11.01. – 2021.11.28. teljes heti átlagok alapján
**2021.10.11.- 2021.11.07. azonos nap azonos idősávátlagához viszonyítva
Live + As live adatok
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

sajtkozl.jpg

2021. december 1. 15:35




KÖZÖSSÉG