Mindemellett a TV2 kábelportfóliója szintén az első helyen végzett, így a TV2 Csoport magabiztos előnnyel a legnézettebb csatornacsalád lett mindhárom kiemelt korcsoportban, teljes napon (A18-59, A18-49, A4+).
Ezekhez a sikerekhez nagyban hozzájárultak a TV2-n futó főműsoridős műsorok. A konyhai csatatér egy időre bezárt, és a népszerű séfek búcsúztak, ugyanis 25 adást követően, október 22-én a 3. évad végéhez ért a Séfek séfe. A műsor hamar belopta magát a nézők szívébe, egy-egy epizódot a 4 éves vagy annál idősebb nézők közül átlagosan közel félmillióan láttak. A gasztro-tehetségkutató jelentős közönségarány-emelkedést eredményezett a hétköznap estékben a megelőző időszakhoz képest – a teljes 3. évadot átlagosan a 18-59 éves nézők 13,5%-a, a 18-49 éves nézők 14,4%-a, míg a teljes lakosság 12,8%-a követte figyelemmel. A séfeket a ninja-jelöltek váltották hétköznap esténként, október 25-én ugyanis több éves kihagyást követően visszatért a Ninja Warrior Hungary. A nézők már nagyon várták a harmadik évadot, a premierre ugyanis több, mint félmillió néző (A4+) volt kíváncsi.
A hétvégéket októberben is a zenés-táncos showműsorok uralták a TV2-n. A vasárnaponként futó Sztárban sztár leszek! az ősz egyik legsikeresebb műsora. Az októberi 5 élő show egy-egy adását több, mint félmillió 18-59 éves, és több, mint egymillió 4 éves vagy annál idősebb néző követte figyelemmel. Ezzel az eredménnyel átlagosan a 18-59 évesek körében 25,4%-os, míg a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében egyaránt 25,8%-os nézői részesedést ért el (az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben: 12,1%, 12,2%, 12,1%).
Szombat este a táncé a főszerep, a profi táncosok és partnereik hétről hétre elvarázsolnak a Dancing with the stars színpadán a különböző témájú adásoknak köszönhetően. A táncos showműsor októberi adásai átlagosan a 18-59 éves nézők 14,1%-át, a 18-49 éves nézők 12,5%-át, míg a 4 éves vagy annál idősebb nézők 17,8%-át ültették le a tévéképernyők elé.
A Mokka folytatva eddigi kiemelkedő eredményét, októberben is idősávja legnézettebb műsora lett. A 18-59 éves nézők 17,5%-át, a 18-49 éves nézők 18,3%-át és a 4 éves vagy annál idősebb tévénézők 19,3%-át nyerte meg magának, ezzel szemben az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben 7,7%-ot, 7,2%-ot és a teljes lakosság körében 13,1%ponttal kevesebbet, csupán 6,2%-ot mondhatott magáénak. A hétköznap reggelek másik kiemelkedő infotainment műsora a Mokkacino, ami hasonlóan népszerű a tévénézők körében, hiszen októberben mind a 3 kiemelt korcsoportban ugyanígy magasan több néző választotta, mint az RTL Klub azonos idősávját.
A főműsoridős hírműsorok is magas nézettséget értek el, így októberben a Tények a teljes lakosság körében 678 ezres nézettséggel az idősávja legnézettebb műsora lett, és ezzel átlagosan 20,8%-os nézői részesedést mondhat magáénak. A Tények a 18-59 évesek körében 16,2%-ot, a 18-49 évesek körében pedig 15,3%-ot hasított ki a tévénézők táborából, míg a Tények Plusz a 4 éves vagy annál idősebbek körében 14,1%-os, a 18-59 évesek körében 11,8%-os, a 18-49 évesek körében pedig 11,4%-os közönyégarányt mondhat magáénak.
A TV2 kábelportfóliójának egyik zászlóshajója, a Mozi+ októberben a 2 fő kereskedelmi csatorna után újra a legnézettebb csatorna lett a 18-59 évesek körében (4,1% SHR), és ezzel az eredménnyel 2021-ben továbbra is megőrizte a legnézettebb kábelcsatorna címét ebben a célcsoportban.
A TV2 online platformját is rengeteg látogató kereste fel októberben. A videó megtekintések (VV) száma több mint 12 millió (12.196.970), az egyedi felhasználók (RU) száma közel 3 millió (2.800.988), az oldal megtekintések (PV) száma pedig 62 millió (62.671.834) volt a tizedik hónapban. A TV2 Play és a Dancing with the Stars online felülete rekordot is döntött már a hónap elején: október 3-án a videó megtekintések (VV) száma kis híján elérte az 1 milliót (955.620), az oldal megtekintések (PV) száma közel 8 millió (7.755.035), az egyedi felhasználók (RU) száma pedig 694.960 volt! Ezzel a legmagasabb számokat hozta versenytársaival szemben október 3-án a TV2 Csoport online felülete. A Dancing with the Stars online kísérőműsorai és Sztárban Sztár leszek! reklámszünetei alatt látható exkluzív interjúk is sokakat érdekelnek: szombat és vasárnap esténként több tízezren követik figyelemmel az élő stream-et a TV2 Play oldalán, melyre október végéig már közel 400 ezren regisztráltak.
Live + As live adatok
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás, Gemius Hungary Kft
2021. november 3. 12:51