november 23.
Kelemen, Klementina

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
A hét legnézettebb műsora a Sztárban Sztár leszek!
Mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) a Sztárban Sztár leszek vasárnap esti adása áll a múlt heti nézettségi toplista élén.

 Az őszi tévés szezon első hetében (augusztus 30-szeptember 5.) több új műsor közül választhattak a nézők, a figyelmükért folytatott versenyt a Sztárban Sztár leszek! nyerte: a vasárnap esti adás átlagos nézőszáma (AMR) 851 ezer fő volt a teljes lakosság körében. A 18-59 és 18-49 év közötti nézők esetében is ez a műsor végzett az első helyen.

Hétvégén dupla résszel rajtolt el a Sztárban Sztár leszek! második évada, a tévénézők szombaton és vasárnap este is láthatták a versenyzőjelöltek első szárnypróbálgatásait a TV2 stúdiójában.
A szombat esti adás 20,1%, a második rész vasárnap este pedig 20,4 százalékos közönségarányt ért el a 18-59 évesek körében. A kiélezett nézettségi versenyben a vasárnapi epizód adásideje alatt a TV2 volt a legnézettebb csatorna, a második helyen az RTL Klub állt, ahol éppen az Álarcos énekes volt adásban (idősáv: 19:29-21:48, TV2: 20,4 SHR%, RTL Klub: 15,9 SHR%, célcsoport: A18-59).

A Sztárban Sztár leszek! első adása szombaton ugyan kicsivel lecsúszott az első helyről (idősáv: 19:44-21:56, TV2: 20,1 SHR%, RTL Klub: 21,1 SHR%, célcsoport: A18-59), de nagyságrendileg ugyanannyi néző választotta a TV2-t, mint az RTL Klubot, a verseny pedig rendkívül kiélezetté vált szombat este is.

A műsor ezen a héten szombaton és vasárnap este folytatódik az előválogatók 3. és 4. részével.

Live+as live adatok
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

A műsor TV2Play oldala

2021. szeptember 6. 13:19




KÖZÖSSÉG