A TV2 emblematikus műsorai múlt hétvégén sem találtak legyőzőre, így a csatorna nagy fölénnyel, ismét megnyerte a hétvégi nézettségi versenyt. Október 31-én, szombaton a DWTS 20,3%-os közönségarányt ért el, míg november 1-jén a SzSz 20,4%-ot a 18-59 évesek körében. Ezzel a TV2 mind teljes napi átlagban, mind főműsoridőben az első helyen végzett. A hétvége kiemelkedő eredményeivel a TV2 heti átlagban is a legnézettebb csatorna volt mindhárom kiemelt célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+).
A 18-59 évesek körében szombaton a negyedik DWTS élő adását majdnem háromszor annyian nézték, mint a második legnézettebb csatornát, az RTL Klubot (TV2: 20,3% SHR, RTL Klub: 7,2% SHR). A táncos műsorral szemben az Apatigris 8,5%-os átlagot ért el, a TV2 ebben az idősávban a DWTS-sel 16,7%-ot (A18-59). Főműsoridőben a TV2 17,0%-a, az RTL Klub 9,0%-os nézői részesedést ért el a 18-59 évesek körében. Hasonlóan jó eredményekkel büszkélkedhet a műsor a 18-49 évesek körében is, hiszen a nézők 19,0%-a a Dancing with the Stars műsort nézte, és ezzel 11,7 százalékponttal felülmúlta fő konkurense idősávját (RTL Klub azonos idősáv: 7,3%).
A vasárnap este is újabb kimagasló eredményt hozott a TV2-nek. A 18-59 évesek körében a Sztárban Sztár 20,4%-os közönségaránnyal futott és ismét a legnézettebb műsor volt a saját idősávjában. A konkurens csatornán az Álarcos Énekes 18,6%-ot ért el (TV2 az azonos idősávban: 20,7% SHR), míg a Friderikusz Sándor műsorvezetésével indult Életünk története című műsort 9,5% Share-t (TV2 az azonos idősávban: 19,1% SHR) a 18-59 év közötti nézők körében. A 18-49 éveseknél is sikeresen teljesített a Sztárban Sztár, a műsort a nézők 18,7%-a választotta, míg az RTL Klub azonos idősávját 14,6%. A hét legnézettebb műsora a 18-59 évesek körében a Sztárban Sztár lett (AMR: 479 ezer).
Így főműsoridőben a 18-59 évesek körében a TV2 19,6%-os, az RTL Klub 14,9%-os nézői részesedést ért el, míg 18-49 éves nézők közül a TV2 18,1%-ot és az RTL Klub 15,0%-ot mondhatott magjáénak.
Múlt hét átlag nézői részesedését tekintve ismét a TV2 csatornát választotta a legtöbb 18-59 és 18-49 éves néző. (október 26-november 1., teljes napra vonatkozó közönségarány: 18-59 évesek: TV2: 9,9%, RTL Klub: 9,5%; 18-49 évesek: TV2: 9,6%, RTL Klub: 9,3%).
Live+as live adatok
Főműsoridő=18:00-22:59
Általános célcsoport: A18-59
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás
2020. november 2. 15:41