A 18-59 évesek körében 4,2 százalékpont volt a különbség a két csatornacsoport közönségaránya között (TV2 Csoport: 27,5%, RTL Magyarország 23,3%), a teljes lakosságot tekintve még ennél is nagyobb, 6,3 százalékpontos volt az eltérés (TV2 Csoport: 26,6%, RTL Mo.: 20,3%). A 18-49 évesek körében a TV2 Csoport 26,5%-os közönségarányt ért el, ezzel szemben az RTL Magyarország 25,1%-ot.
A két csatornacsoport kábelportfólióit tekintve közönségarány szempontjából a TV2 kábelcsatornái mindhárom fő célcsoportban mind egész napon, mind főműsoridőben győzelmet arattak.
A TV2 a 18-59-es korcsoportban nyerte a versenyt, bár a küzdelem szoros volt: TV2: 10,8%, 10,7% (egész napra vonatkozó közönségarány adatok).
A Nicsak, ki vagyok? - a rejtélyek színpada című showműsor harmadik adása a 18-59 éves korcsoportban ismét megnyerte idősávját, s 17,9%-os közönségarányával nagyban hozzájárult a csatornacsoport tegnapi sikeres eredményeihez.
Kiemelkedő eredményt hozott a Spíler2 TV élő közvetítése a spanyol bajnokság El Clásico mérkőzéséről. A Real Madrid és a Barcelona összecsapása 8,0%-os közönségarányt produkált a 18-59 évesek körében, s percenként átlagosan közel 179 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Nézőszám tekintetében ezzel a csatorna indulásától számítva az eddigi legmagasabb nézettséget elért műsor volt.
Általános célcsoport: A18-59, Live + As Live
Forrás: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás
2020. március 2. 13:47