november 24.
Emma

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Kimagasló eredményekkel kezdte a márciust a TV2 Csoport
Március elsején, vasárnap a TV2 Csoport mindhárom fő célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) kiemelkedően magas közönségarányt ért el, s ezzel jelentős különbséggel nyerte a versenyt ezekben a célcsoportokban, az egész napra vonatkozóan. A Spíler2 TV pedig rekordot döntött az El Clásicóval.

A 18-59 évesek körében 4,2 százalékpont volt a különbség a két csatornacsoport közönségaránya között (TV2 Csoport: 27,5%, RTL Magyarország 23,3%), a teljes lakosságot tekintve még ennél is nagyobb, 6,3 százalékpontos volt az eltérés (TV2 Csoport: 26,6%, RTL Mo.: 20,3%). A 18-49 évesek körében a TV2 Csoport 26,5%-os közönségarányt ért el, ezzel szemben az RTL Magyarország 25,1%-ot.

A két csatornacsoport kábelportfólióit tekintve közönségarány szempontjából a TV2 kábelcsatornái mindhárom fő célcsoportban mind egész napon, mind főműsoridőben győzelmet arattak.

A TV2 a 18-59-es korcsoportban nyerte a versenyt, bár a küzdelem szoros volt: TV2: 10,8%, 10,7% (egész napra vonatkozó közönségarány adatok).

A Nicsak, ki vagyok? - a rejtélyek színpada című showműsor harmadik adása a 18-59 éves korcsoportban ismét megnyerte idősávját, s 17,9%-os közönségarányával nagyban hozzájárult a csatornacsoport tegnapi sikeres eredményeihez.

Kiemelkedő eredményt hozott a Spíler2 TV élő közvetítése a spanyol bajnokság El Clásico mérkőzéséről. A Real Madrid és a Barcelona összecsapása 8,0%-os közönségarányt produkált a 18-59 évesek körében, s percenként átlagosan közel 179 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Nézőszám tekintetében ezzel a csatorna indulásától számítva az eddigi legmagasabb nézettséget elért műsor volt.

Általános célcsoport: A18-59, Live + As Live
Forrás: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

2020. március 2. 13:47




KÖZÖSSÉG