november 24.
Emma

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Továbbra is élen jár az Exatlon Hungary

Közel két hónapos indulása óta töretlen az Exatlon Hungary sikere. A TV2 népszerű extrém sport reality-je kimagasló eredményeket tudhat magáénak, ráadásul a fiatal közönség jelentős hányadát is rendszeresen a televíziók elé csábítja. A 18-49-es korcsoportban ezzel nem csupán legnagyobb versenytársát, az RTL Klubot, és annak nagyszabású kosztümös sorozatát, a Bátrak földjét is lekörözve, de a minden más csatornát is maga mögé utasítva.

Közel két hónap nézettségi adatai alapján elmondható, hogy az Exatlon Hungary a TV2 egyik sikerműsora és nézettség szempontból meghatározza a hétköznap estéket. A 18-59 évesek körében 13,8%-os átlagos közönségarányt ért el az eddigi 39 rész, 18-49-en pedig 15,1 százalékot. Utóbbi eredménnyel az Exatlon nyeri az idősávját legfőbb konkurensével, az RTL Klubbal és minden más csatornával szemben (Exatlon: 15,1% SHR, RTL Klub az azonos idősávban: 13,7% SHR).

A műsor fiatalos profilja jól mérhető a 18 év alattiak körében is, hiszen a 4-17 éves korcsoportban 22,1% SHR az átlaga. Továbbá a műsor egyik erőssége a társas tévézés, vagyis a gyerekek más családtaggal, háztartásban élővel közösen követik figyelemmel a műsort. Ebben a szegmensben, vagyis azon 18-59 évesek körében, akik 4-17 évesekkel együtt tévéznek, az Exatlon rendkívül magas, 26,3%-os közönségaránnyal bír.

Az Exatlon Hungary részben a Bátrak földje című napi sorozattal szemben kerül adásba, és rendre jobb eredményt ér el. A Bátrak földje a 18-59 évesek körében 11,4%-os átlagos közönségarányt hozott, a TV2 14,3%-ot az azonos idősávban. 18-49-en 10,7% a sorozat átlaga, míg a TV2 ebben az idősávban 15,5%-ot szállított, tehát mindkét célcsoporton a TV2 győzedelmeskedett. A verseny a két legnagyobb csatorna között kiélezett, hiszen a TV2 átlaga 9,1% SHR, míg az RTL Klub 9,7%-on áll 18-59-en mérve. 18-49-en pedig hasonló a helyzet, a TV2 9,1, az RTL Klub 9,5%-on áll. A Nielsen közönségmérés adataiból az is kiderül, hogy a tavalyi év azonos időszakához képest (2019.01.01 – 02.24) a TV2 javítani tudott az átlagán (18-59: 9,1% vs 8,3%; 18-49: 9,1% vs 8,3%), az RTL Klub viszont rontott (18-59: 9,7% vs 10,5%; 18-49: 9,5% vs 10,2%) a teljes napra vonatkozó közönségarányt vizsgálva.

Live+As live adatok
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás
Vizsgált időszak: 2020.01.01-02.24.

2020. február 27. 20:06




KÖZÖSSÉG