Töretlen a sikere a TV2 Csoport csatornáinak, hiszen júliusban ismét mindhárom kiemelt célcsoportban (4+, 18-59, 18-49) a teljes napot vizsgálva maga mögé utasította konkurenseit. A TV2 Csoport kábelcsatornái együttes közönségarányukkal mindhárom említett célcsoportban a főműsoridő (18-23h) tekintetében is nyerni tudtak.
A TV2 a teljes lakosság körében egész napra vonatkozó SHR% alapján szintén vezető pozíciót tudhat magáénak. A csatorna új infotainment műsora, a Tények Plusz a július 29-i, debütáló adásával a hónap legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében. A műsor 1 percre jutó átlagos nézőszáma 795 ezer fő volt, s az idősávjában tévét nézők több mint egynegyedét, 27,6%-át ültette a képernyők elé (AMR szerinti rangsor, Live adatok alapján, az összes csatornára vonatkozóan). A premier adás a teljes lakosság mellett a 18-49-es célcsoportban is nyerni tudott a műsor idősávjában (mind egy percre jutó átlagos nézőszám, mind elérés tekintetében).
A Tények és a Mokka is jól teljesített júliusban. A TV2 hírműsora a 31 estéből 27-et megnyert (AMR és SHR szerint) a teljes lakosság körében. A Mokka a teljes lakosság és a 18-59 évesek körében is mind a 23 hétköznap reggelt megnyerte a konkurens nagy kereskedelmi csatorna reggeli műsorával szemben (AMR, SHR és RCH szerint egyaránt).
A TV2-n délutáni órákban futó Madárka c. török sorozat júliusban a teljes lakosság körében mind a 27 adásával nyerni tudott a konkurens nagy kereskedelmi csatorna azonos idősávjában sugárzott műsorával szemben, egy főre jutó átlagos nézettség és közönségarány tekintetében is.
A TV2 Csoport kábelcsatornái közül az Izaura TV a teljes lakosság körében főműsoridőben idei legmagasabb havi közönségarányát produkálta 2,4%-os SHR%-rel. Emellett a Prime is remekül teljesített júliusban: a 18-59 éves korcsoportban az egész napra vonatkozó 3,1%-os közönségaránya a csatorna idei eddigi legjobb eredménye havi viszonylatban.
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás, Live adatok alapján
2019. augusztus 5. 14:38