november 24.
Emma

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Győzelmet hoztak a TV2-nek az új műsorai
Mindhárom fontos célcsoportban a TV2 nyerte a január 2-i nézettségi versenyt teljes napon és főműsoridőben is. A legnagyobb sikert a Gundel Takács Gáborral visszatérő Legyen Ön is milliomos! aratta, de a nézők kiemelt figyelemmel kísérték a vadonatúj, extrém sport-reality, az Exatlon Hungary első epizódját is.

A Tények után elsőként az Exatlon Hungary debütált, amiben az ismert sportolókból álló csapat, a Bajnokok szálltak versenybe a civil versenyzőkből álló Kihívók ellen a Dominikai Köztársaságban. Fodor Rajmundék óceánparti küzdelmét az éppen tévéző 18-59 évesek 16.4%-a követte figyelemmel, míg a fiatalabb, 18-49-es korcsoportban ez a közönségarány még magasabb, 17.9% volt. A teljes lakosságot vizsgálva a műsort 734 ezren nézték.

palik_laszlo.jpg

Az Exatlon Hungary után látható Legyen ön is milliomos! hatalmas sikerrel nyitott a TV2-n. A kultikus vetélkedő műsorvezetői székében ezúttal Gundel Takács Gábor foglal helyet. A kvízmesterre és játékosaira a 18-59 éves tévénézők 16.6%-a volt kíváncsi, amivel a műsor magasan megelőzte a konkurens csatornán futó Barátok köztöt (18-59 - 12.6%) és Éjjel-nappal Budapestet (18-59 - 8.5%).

EVA_1035.jpg

Összességében elmondható, hogy a két formátum megtalálta a közönségét és kiemelkedő számokat hozott a TV2-nek, amivel a csatorna az év második napján főműsoridőben és teljes napon is piacvezető lett. (TV2 vs RTL Klub főműsoridő, 18-59 évesek: 14.3% - 13,8%, teljes nap 9.8% - 8,9%)

Forrás: Nielsen közönségmérés, valósidejű nézettségi adatok alapján, Főműsoridő: 18-23h

https://tv2.hu/exatlon/
https://tv2.hu/musoraink/legyenonismilliomos

2019. január 3. 11:56




KÖZÖSSÉG