A fogyasztók bármikor böngészhetnek a különféle ajánlatok között, rákereshetnek termékekre, vásárlási listákat állíthatnak össze, és megtervezhetik a bevásárlásaikat. Mivel a reklámanyagok kattinthatók is lehetnek, a fogyasztók közvetlenül fel tudják keresni a partner online üzletet és meg tudják vásárolni az adott terméket.
A mobilalkalmazás egyik legfontosabb jellemzője, hogy tartózkodási hely alapján működik, ezért csak azokat az üzleteket jeleníti meg a felhasználóknak, amelyek a tartózkodási helyük közelében találhatók. A felhasználók a push értesítések funkciót engedélyezve azonnal értesülhetnek arról, ha valamilyen akció, vagy speciális ajánlat érhető el az általuk preferált üzletek, illetve a kedvenc márkáik esetében. Ennek köszönhetően a fogyasztók például olyankor is fantasztikus ajánlatokat kaphatnak a kedvenc márkájuktól, amikor éppen egy szupermarketben sétálnak.
A márkák és a kiskereskedelmi értékesítéssel foglalkozó cégek szempontjából a Prospecto.hu egy új, innovatív marketing csatorna, amely révén akár vásárlás közben is elérhetik a potenciális fogyasztókat.
A Prospecto.hu egyedi platfromjával alternatív megoldást kínál a ”klasszikus” papíralapú szórólapok és reklámanyagok terjesztésére. Ráadásul mindezt költséghatákonyan teszi, hiszen a platform kizárólag akkor számít fel díjat, amikor a felhasználók megnyitják és megnézik a közzétett ajánlatokat, illetve azon kattintások esetében, amelyek révén a felhasználók felkeresik az adott kereskedő online webáruházát.
A TV2-vel kötött partnerségi megállapodás folyamatos média jelenlétet biztosít a Prospecto számára, aminek köszönhetően a platform a magyarországi felhasználók körében rövid időn belül rendkívül népszerűvé fog válni. A cég egyik első fő partnere, amely meglátta a Prospecto.hu-ban rejlő lehetőségeket, Magyarország egyik piacvezető online áruháza, az Extreme Digital.
Az alkalmazás jelenleg csak Androidos eszközökön érhető el, de hamarosan megjelenik az iOS készülékekkel kompatibilis verziója is.
2018. augusztus 21. 13:29