november 23.
Kelemen, Klementina

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Januárban piacvezető a TV2*
2018 januárjában a teljes lakosságban a TV2 piacvezető lett, nemcsak főműsoridőben, hanem teljes napon is. Reggelente a Mokka, míg esténként A Piramis a csatorna húzóműsora.

Kimagasló nézettséggel indította 2018-at a TV2. Az év első hónapjában a teljes lakosság körében nem csak teljes napon, de főműsoridőben is az ország legnézettebb csatornája lett. Az előző év azonos időszakához képest ez 9,4%-os közönségarány növekedést jelent teljes napon, és 13,6%-ot főműsoridőben.
A hónap sikerműsora egyértelműen A Piramis, aminek átlagos napi közönségaránya 19.3% a teljes lakosságban. A Stohl András vezette sorsfordító gameshow a legnépszerűbb napi, sajátgyártású műsor a piacon januárban. A 4 évesnél idősebbek körében naponta, átlagosan 843 ezer néző követte figyelemmel A Piramis fordulatokban gazdag adásait.

Továbbra is kiemelkedő eredményeket ér el a Mokka. A TV2 reggeli infotainment műsora magabiztosan nyeri a sávját: 18-59-ben a januári átlagos közönségaránya 17,8% volt, míg az RTL reggeli műsoráé csak 6.7%. A teljes lakosság körében reggelente átlagosan 190 ezren nézik a Mokkát, míg a Reggelit ennél kevesebben, mindössze 53 ezren. Abban az idősávban, amikor a két reggeli műsor együtt fut, a Mokka sikere megkérdőjelezhetetlen: nézőszáma 18-59-ben két és félszerese, míg teljes lakosságban több, mint négyszerese a Reggeliének.

1180_tv2_csoport_mix_UJ.jpg
Januárban a főcsatorna mellett a teljes cégcsoport és a kábel portfólió is említésre méltó közönségarány növekedést ért el 2017. januárjához képest. A TV2 Csoport teljes napon, teljes lakosságban 16%-kal nőtt (20%-23.2%), míg ez a szám 18-59-ben 13% (19,6% - 22,1%). A kábelportfólió a tavalyi év hasonló időszakához képest 23%-kal (teljes lakosság) és 15%-kal (18-59) növelte átlagos, napi közönségarányát.
A kábelcsatornákat vizsgálva a leglátványosabb eredménnyel az Izaura TV büszkélkedhet: 18-59-ben, teljes napon a tavaly ilyenkor mért 0,4%-os közönségaránya idén januárra 1,6%, ami 300%-os növekedést jelent, míg teljes lakosságban már átlépte a bűvös, 2%-os határt. (2,1%).
A SuperTV2-n múlt vasárnap véget ért Sztárban Sztár+1 kicsi is kiugró nézettségi eredményeket ért el. Átlagos közönségaránya a 18-59-es célcsoportban 11,6%, míg a négy évesnél idősebbek körében még magasabb, 13,6% volt. Adásonként átlagosan 621 ezer néző követte figyelemmel az átváltozó kicsik és nagyok produkcióit. A műsor sikerét jól mutatja, hogy a teljes lakosság körében a műsor ideje alatt a SuperTV2 hat alkalommal volt a legnézettebb csatorna.
Február 5-től visszatért a képernyőre az Áll az alku Gundel Takács Gáborral, valamint folytatódik A Piramis Stohl Andrással, így a nézők két izgalmas, szórakoztató gameshow-t láthatnak a TV2-n, amiben a játékosok estéről estére akár 400 millió forintot is nyerhetnek.

*Nielsen közönségmérés 2018 január, teljes lakosság

2018. február 8. 10:53




KÖZÖSSÉG