A vetélytárs csatornán húsvét hétfőn debütált Reggeli magazin első adásának kivételével, minden nap jelentősen nézettebb volt a Mokka. A TV2 Mokkának a 18-49 éves korcsoportban másfélszeres, a 18-59 éves korcsoportban átlagosan kétszer annyi nézője volt, mint a másik csatorna reggeli műsorának, a 4 évesnél idősebbek körében pedig háromszoros a nézőszámbeli fölény.
A legnagyobb különbség a teljes lakosságban a két műsor eddigi nézettségi versenyében április 24-én mutatkozott, amikor a TV2 Mokkának 20,1 százalékos közönségaránya volt, míg a konkurencia műsorának csupán 3,2 százalékos. A 18-59-es korcsoportban az RTL Reggeli indulása óta átlagosan 33 554 nézőt ültet naponta a képernyők elé, míg a TV2 Mokka című műsora közel a dupláját, 62 336-at.
Forrás: Nielsen Közönségmérés
2017. május 4. 13:02