november 23.
Kelemen, Klementina

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
A TV2 nyerte a döntők hétvégéjét
A hétvégi főműsoridőt mindhárom célcsoportban vitte a TV2. A Sztárban Sztár döntője a hét legnézettebb műsora lett a teljes lakosság, a 18-49 és a 18-59 évesek körében is. A Star Academy fináléja maga mögé utasította az X-faktor szombati adását a 4 évesnél idősebb korosztályt tekintve. A TV2 Csoport kábelportfóliója duplázott tavalyhoz képest.

Izgalmas és sikerekben gazdag hétvégét tudhat maga mögött a TV2, ugyanis mindkét őszi szuperprodukciója a fináléhoz érkezett. Szombaton a Star Academy döntősei mérték össze énektudásukat, a nézők szavazatai alapján Szőcs Reni végzett az első helyen. A nézettségi versenyt a Star Academy nyerte a teljes lakosság körében (AMR: 890 372 fő), megelőzve az X-faktor szombati adását (AMR: 849 154 fő).

JPG_8119.JPG

A Sztárban Sztár vasárnapi adása minhárom célcsoportban vitte a hetet, a teljes lakosság körében közel 30 százalékos közönségarányt (SHR: 29,6%) ért el, csaknem 1 370 000 néző (AMR: 1 369 473 fő) választotta esti szórakozásként az élő show-t. A 2016-os év legsokoldalúbb előadója Veréb Tamás lett. Az idei év szórakoztató műsorainak toplistáját uralja a TV2 a 4 évesnél idősebb korosztály körében, első helyen A Nagy Duett, második helyen pedig a Sztárban Sztár áll.

fotoruff-3424.jpg

A hétvége alatt, a TV2 Live-ban leadott szavazatok száma átlépte a 800 ezret, a Facebook Live videókat 200 ezernél is többször indították el a rajongók, az Instagramon pedig a döntőkkel kapcsolatos tartalmak közel 40 ezer interakciót hoztak.

A főcsatorna sikerei mellett, a TV2 Csoport kábelportfóliója is kimagasló eredményeket tudhat magáénak, a kábeladók összesített közönségaránya a tavalyi év azonos időszakához képest (45. hét) - az új csatornáknak köszönhetően - több mint kétszeresére nőtt teljes napon, és 2,5-szeresére ugrott főműsoridőben. A teljes portfóliót nézve 10%-os volt a növekedés mindkét napszakban (teljes napon: +10,1%; főműsoridőben: +9,8%). A TV2 Csoport és első számú versenytársa közötti különbség pedig több mint 9 százalékponttal csökkent (teljes napon: -9,2%; főműsoridőben: -9,4%).

2016. november 14. 13:55




KÖZÖSSÉG