Sikeres hetet tudhat maga mögött a TV2 Csoport. A Star Academy szombati élő show-ja egyre jobban megszorongatja a Kicsi óriásokat, sőt, 18-49-ben le is győzte az RTL műsorát (13,6% Star Academy, 13,4% Kicsi óriások) 18-59-ben mindössze 0,4% volt a különbség a két műsor közönségaránya közt, míg a teljes lakosság körében csupán 0,1%. A műsor indulása óta ez volt a TV2 beköltözős tehetségkutatójának legnézettebb szombati adása. A nézettségi eredmények alapján elmondható, hogy eközben az RTL gyerekekkel készített műsorának folyamatosan csökken a közönségaránya.
Továbbra is dübörög a Sztárban Sztár, ami minden kereskedelmileg fontos célcsoportban a hét legnézettebb műsora volt. Az éppen televíziót néző 18-59 évesek 26,6%-a , míg a tévéző teljes lakosság 30,4%-a követte figyelemmel az ország legnagyobb házibuliját, ez utóbbi közel 1 300 000 nézőt jelent.
A Sztárban Sztár után a vadonatúj török sorozat, A szultána is képernyők előtt tartotta a négy évesnél idősebbek 16,6%-át, melynek köszönhetően a sávjában ez volt a legnézettebb műsor ebben a korcsoportban és bekerült a TOP10-be is. Az izgalmas török sorozat további epizódjai minden hétköznap 20:40-től, az Ezek megőrültek! után folytatódnak a TV2-n.
Jól teljesítettek a TV2 Csoport kábelcsatornái is. A SuperTV2-n látható Jóban Rosszban szerdai epizódja mindhárom célcsoportban a legnézettebb kábeles műsor volt az elmúlt héten, a 18-59 évesek 6,8%-a követte figyelemmel Csillagkút lakóinak életét. A teljes lakosság körében a második legnépszerűbbnek az Extrém Activity bizonyult 5,8 %-os közönségaránnyal, mellyel a kábelcsatornák közt első tudott lenni a műsor idősávjában.
Folyamatosan erősödik a Prime csatorna nézői bázisa is, az előző héthez képest teljes napon 6%-kal nőtt a piaci részesedése, így már átlagosan 2,5%-os közönségaránnyal büszkélkedhet a 18-59 korcsoportban.
A tavalyi év azonos hetét vizsgálva a teljes cégcsoport piaci részesedése 22%-kal nőtt teljes napon, míg főműsoridőben ez a szám még impozánsabb, 28%. (egész nap: 2015. 37. hét – 14,9%, 2016. 37. hét- 18,1%, főműsoridő: 2015. 37. hét – 15,6%, 2016. 37. hét – 20%) A TV2 Csoport csatorna portfóliójának az idei évet vizsgálva eddig a szeptember a legerősebb hónapja, köszönhetően az új csatornák kiemelkedő programkínálatának, valamint a minőségi saját gyártású műsoroknak.
Forrás: Nielsen közönségmérés
2016. szeptember 19. 13:06