november 23.
Kelemen, Klementina

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
A Nagy Duett az év legnézettebb műsora, tavasszal a TV2 vitte a hétvégi főműsoridőt
A tavasz minden hétvégéjén vitte a főműsoridőt a TV2, amikor nagyszabású szuperprodukciót tűzött műsorra szombaton és vasárnap is. A Kismenők című gyermektehetségkutató minden adása maga mögé utasította versenytársait a teljes lakosság körében. A Nagy Duett az év eddigi legnézettebb műsora.

A TV2 tavaszi műsorrendjének két nagyszabású event műsora zárult a hétvégén. Szombat este a Kismenők tehetségei, míg vasárnap A Nagy Duett sztárpárjai kápráztatták el a nézőket. A tavaszi szezonban a TV2 minden olyan hétvégén vitte a főműsoridőt a 18-59 évesek és a teljes lakosság körében egyaránt, amikor szombaton és vasárnap is nagyszabású szuperprodukciókat tűzött műsorra.

A Kismenők tehetségei szombat este ezúttal két-két produkcióval készültek: egy szóló előadással, valamint példaképeikkel közösen is megmutatták tehetségüket az évadzáró adásban. A műsorfolyam minden epizódja piacvezető volt a teljes lakosság körében és a döntő nézettségben is túlszárnyalta a széria korábbi részeit, több mint 1 millió néző választotta (1 046 560 AMR). A tehetségkutató győztese Szabó Bence lett, akinek álma, hogy felnőttként operaénekes legyen.

EVA_5914.jpg

A Nagy Duett 9 hétig tartó versenyében 12 sztárpár mérte össze tudását. A legjobb négyes a vasárnapi döntőben ismét bizonyította rátermettségét, az év duettpárosa címet Pachmann Péter és Péter Szabó Szilvia tudhatja magáénak. A finálét a teljes lakosságból éppen tévét nézők több mint harmada (35,91% SHR), több mint másfél millióan (1 556 566 AMR) nézték, és 660 ezernél is magasabb volt a TV2 Live applikáción keresztül leadott szavazatok száma.

EVA_8704.jpg

A TV2 és a produkciók készítőjeként az IKO Műsorgyártó Kft. izgalmas és rendkívül sikeres tavaszt tudhatnak maguk mögött, hiszen a tévés piacon egyedülálló módon, szombaton és vasárnap is nagyszabású event műsorok kerültek képernyőre, amelyek kiemelkedő győzelmet arattak a nézettségi versenyben. A hétköznapi műsorrend nagy győztese a Drágám, add az életed!, amely záró hetében szintén nyerte idősávját a 18-59-es kereskedelmi célcsoport és a teljes lakosság körében is, indulása óta több mint 30 százalékkal növelte a TV2 főműsoridős közönségarányát a 18-59 évesek körében, munkanapokon.

2016. június 6. 13:16




KÖZÖSSÉG