november 23.
Kelemen, Klementina

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Minden célcsoportban tarolt a Drágám, add az életed!
A TV2 szórakoztató gameshow-jának hétfői adása minden versenytársat maga mögé utasított a kereskedelmileg kiemelt 18-59-es célcsoportban és a teljes lakosság körében egyaránt. A Drágám, add az életed! utolsó játékhetében olyan sztárpárok mérik össze erejüket, akiknek az elmúlt hónap legemlékezetesebb pillanatait köszönhetik a nézők. Pénteken kiderül, hogy ki a legjobb a legjobbak között.

A Drágám, add az életed! című gameshow záróhetéhez érkezett, a műsorfolyam során 16 celebpár bizonyította rátermettségét és kitartását. Az első 4 hét legemlékezetesebb párosai most összemérik erejüket a végső, mindent eldöntő, egy hétig tartó küzdelemben, a nézők legnagyobb örömére. Keleti Andrea és férje, Zoli, Bárdosi Sanyi és Ildi, Curtis és Csilla, valamint Puskás Péter és párja, Angéla versenyeznek a heti nyereményt jelentő luxusnyaralásért.

A hét első adása minden versenytársat maga mögé utasított az összes kereskedelmileg fontos célcsoportban. A showműsor hétfői epizódját az éppen tévét nézők csaknem ötöde (19,01% SHR) választotta a 18-59 évesek közül, míg több mint 20 százaléka (20,79% SHR) a teljes lakosság körében. Összesen több mint 750 000 néző (764 813 AMR) követte figyelemmel a sztárpárok küzdelmét, míg a versenytársak műsorai jócskán lemaradtak. A Drágám, add az életed! 30%-kal növelte a TV2 főműsoridős közönségarányát a 18-59-es kereskedelmi célcsoportban.

Drágám legek hete.jpg

2016. május 31. 11:56




KÖZÖSSÉG