november 26.
Virág

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
A Nagy Duett az év legnézettebb műsora, mindent vitt hétvégén a TV2
A Nagy Duett első adása az év eddigi legnézettebb műsora a teljes lakosság körében. A TV2 szuperprodukciói a hét legmagasabb nézőszámait tudhatják magukénak a teljes lakosság körében. Szombaton a Kismenők, vasárnap A Nagy Duett vitte nemcsak az idősávját, de a napot is, a 18-59 évesek és a teljes lakosság körében.

A csatorna magabiztos piacvezető lett szombaton és vasárnap, főműsoridőben és teljes napon, mindkét célcsoportban. A TV2 tavaszi műsorstruktúrájában a tévés piacon jelenleg egyedülálló módon a hétvége mindkét estéjén nagyszabású event műsorok kerültek a képernyőre, amelyek mindkét este taroltak. Szombat este a Kismenők című gyermek-tehetségkutató hódította meg első adásával a nézők szívét. Ördög Nóra és Till Attila nemcsak műsorvezetőként, hanem csapatkapitányként vesz részt a műsorban. Az első válogatón számos kis tehetség mutatta meg elképesztő képességeit különböző területeken, voltak táncos, énekes, valamint versmondó produkciók is. Nézettségben a műsor nagy fölénnyel lett piacvezető, toronymagasan leelőzve a versenytársak programjait. A 18-59-es kereskedelmi célcsoportban közel 24 százalékos (23,77% SHR), míg a teljes lakosságban több, mint 27 százalékos (27,33% SHR) közönségarányt tudhat magáénak, összesen 1 122 470 néző követte figyelemmel az adást.

mienkahetvege.jpg

Vasárnap este a nagy közönség kedvenc, A Nagy Duett várta a nézőket. 12 sztárpár méri össze a 9 hetes műsorfolyam során bátorságát, színpadra termettségét és persze hangját, a zsűri fürkész szemei előtt, amihez Liptai Claudia és Majoros Péter Majka jól összeszokott műsorvezető-párosa garantálja a vicces beszólásokat. A szuperprodukciónak nem akadt ellenfele nézettségben, magasan vitte a vasárnapot. A 18-59-es kereskedelmi célcsoportban a nézők több, mint negyede (25,66% SHR), míg a teljes lakosságban csaknem 30 százaléka (28,79% SHR) választotta a műsort, összesen 1 334 189 néző követte figyelemmel az adást. A műsor sikere nemcsak a nézettségben, hanem a beérkezett szavaztok számában is megmutatkozott. Az ingyenes TV2 Live alkalmazást már több, mint 300 ezren töltötték le készülékeikre. Az első adás alkalmával összesen több, mint 500 ezer voks érkezett a produkciókra, ugyanez a szám a Sztárban Sztár előző évadának esetében 300 ezer volt.

„Nagyon örülök a hétvégi eredményeknek, hiszen ez az első stratégiai lépés annak érdekében, hogy a TV2 az ország első számú csatornája legyen. A sikeres indulás a TV2-es munkatársak széles körű műsorkészítői tapasztalatának, a műsorvezető-párosok vérbeli profizmusának és az IKO Production gyártási szakértelmének köszönhető, akik a tőlük megszokott, magas színvonalat biztosították a műsoroknak. A TV2 hétvégi eredményeinek, valamint a SuperTV2 kiváló teljesítményének köszönhetően úgy érzem, hogy a megfelelő úton haladunk nagyra törő terveink megvalósítása felé, amivel nemcsak a nézőinknek, de a hirdetőknek és a terjesztési partnereknek egyaránt kedvezünk.” – mondta Dirk Gerkens, a TV2 Csoport vezérigazgatója.

2016. április 11. 13:39




KÖZÖSSÉG