március 29.
Auguszta

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Az ének iskolája és az Összezárva Friderikusszal is piacvezetőként zárt
Kiemelkedően teljesítettek a TV2 vasárnap esti sajátgyártású produkciói. Magabiztos piacvezető lett a teljes lakosság körében Az ének iskolája harmadik és az Összezárva Friderikusszal első évada is. A TV2 tehetséggondozó produkciójának döntőjét a tévénézők közel harmada (SHR 30,05%), míg Friderikusz Sándor műsorát a képernyő előtt ülők csaknem negyede (SHR 23,28%) választotta.

Az ének iskolája vasárnapi fináléja a tévénézők csaknem egyharmadát szögezte a készülékek elé, kimagasló piaci részesedést (SHR 30,05%) ért el. A harmadik évfolyam osztályelső tehetsége Juhos Zsófi lett, akit Szulák Andrea készített fel a megmérettetésre. A TV2 tehetséggondozó produkciójának idei műsorfolyama mind a teljes lakosság, mind a 18-59 éves lakosság körében piacvezető pozíciót biztosított a csatornának, a harmadik széria közel 6 millió nézőt ért el.

A TV2 tavaszi nagy durranása a televíziós legenda, Friderikusz Sándor beszélgetős műsora volt, amit hétről hétre fokozódó érdeklődés követett. A szezon legsikeresebb adása az utolsó volt, mely a teljes lakosság és a 18-59 éves lakosság körében is magabiztosan vitte a sávját (SHR 23,28% - teljes lakosság; SHR 17,36 % - 18-59). A 7 epizódból álló széria piacvezető lett a teljes lakosság körében, összességében több mint 4 millióan voltak kíváncsiak az évadra. Olyan közéleti személyiségek fordultak meg Friderikusznál, mint Gesztesi Károly színész, Ördög Nóra műsorvezető, Medveczky Ilona táncművész, vagy épp Gyurcsány Ferenc politikus.

2015. június 9. 10:41




KÖZÖSSÉG